sobota, 11 sierpnia 2012

Wprowadzenie

Witam was! Dzisiaj w blogu poświęconym grom i innym fajnym rzeczom. Na początek powiem kilka słów o sobie. Jestem minecraftowcem, ale nie bójcie się ten blog nie będzie o Minecrafcie. Mam 12 lat i spróbuje rozwiązać problem, który dotyka wszystkich (no, prawie wszystkich) od dostania komputera lub laptopa do 18-lat. Jest nim mianowicie wybór gry (lub czegokolwiek), w którą chce się grać. (przykład) Znajdujemy w Internecie zajefajną grę od 18 lat i chcemy ją mieć.
I tutaj wkraczają rodzice i zabraniają nam jej kupić, ponieważ "jest dla nas nieodpowiednia". Czasami nawet wywiązuje się z tego powodu mała kłótnia z wynikiem szlabanu na kompa. Irytujące. Nie dość, że musimy się uczyć to jeszcze nie pozwalają nam grać w wymarzoną grę. Lecz nie martwcie się bo ja i grupa, którą utworzę na Facebooku wyjdziemy temu naprzeciw. Są gry, które dorównują wymarzonej przygodówce lub innej grze i są w waszych kryteriach wiekowych. Rodzice nie będą już mogli powiedzieć "ale". Mam nadzieje, że nie zabrzmiało to zbyt tryumfalnie, ponieważ większość gier to zacieniowane gry i nie leżą na pierwszych półkach lecz mam nadzieję, że poradzimy sobie i z tym problemem. Jeśli pomogę wam w czymś na tym blogu bądź na FB to proszę wpiszcie chociaż krótką notkę w komentarzach. Jeśli zaś chcecie coś ze mną omówić, pokazać błąd, zapytać gdzie można kupić daną grę itp., to zapraszam na FB.   

1 komentarz:

  1. Siema tu ja Alchem902! Chcecie dołączyć do mojej grupy informatorów? Wejdźcie na mojego Facebooka i skontaktujcie się ze mną.

    P.S.Tak naprawdę nazywam się Piotr Kociołek

    OdpowiedzUsuń